Kunnskapsparken Helgeland ønsker i samarbeid med Skatteetaten, Ranaregionen Næringsforening og Rana Utvikling velkommen til en møteplass med inspirasjon og faglig innhold for alle ansatte i kompetanse- og serviceyrkene på Helgeland.
Torsdag 7. november setter de søkelyset på hvordan vi kan ta i bruk digitale løsninger og samtidig styrke kvaliteten på tjenestene våre.
– Gjennom samarbeid og samspill får vi til mer enn hver enkelt får til alene. Derfor ønsker vi å lage en møteplass for å gi inspirasjon, faglig påfyll og skape dialog. Vi ønsker rett og slett gi dere et lite kunnskapsdryss, slik at dere kan gå ut og fortsette å gi service i verdensklasse, sier prosjektleder i Kunnskapsparken Helgeland, Gretel Westman.
Kunnskapsparken Helgeland har arrangert samspillkonferanse i over 20 år, og de siste syv årene har de også arrangert servicekonferanse, sammen med de store servicebedriftene på Helgeland. Nå fusjonerer de de to og lager en halvdagskonferanse for både private og offentlige bedrifter, på Scandic Meyergården.
– Service i verdensklasse handler om helhetlig brukeropplevelse i alle ledd. Både på digitale tjenester og gode møter med veiledere som har kompetanse på både fag, teknologi og ikke minst god servicekompetanse. Konferansen er et godt faglig påfyll og inspirasjon, for de som i sitter front og er virksomhetens ansikt utad, men også nyttig for medarbeidere i andre deler av virksomheten som bidrar til utvikling av gode løsninger, sier underdirektør Brukerkontakt i Skatteetaten, Solveig Laukholm Akselsen.
Lokale og nasjonale foredragsholdere skal inspirere både de som allerede er gode på service i dag og ønsker å videreutvikle seg, men også de som ønsker å lære mer om det.
– Slik at vi alle kan gå tilbake på jobb med ny giv og masse motivasjon til å fortsette den gode jobben, sier Westman.